czwartek, 22 marca 2012

Własne uzdrowienia Murphy'ego


"Najbardziej chyba przekonywającym dowodem na cudowne moce naszej podświadomości jest przeżycie własnego uzdrowienia. Przeszło 42 lata temu zostałem wyleczony ze złośliwego wrzodu zwanego przez medycynę mięsakiem - i wiem, że ta sama moc, która mnie stworzyła, do dzisiaj kieruje życiem mojego organizmu. Dokładny opis techniki, jaką wówczas zastosowałem, z pewnością wzbudzi w czytelniku ufność w nieskończoną moc uzdrowicielską, jaka tkwi w głębi duszy każdego człowieka. Życzliwym słowom mojego przyjaciela i medycznego doradcy zawdzięczam nagłe zrozumienie, że owa stwórcza mądrość, która ukształtowała moje ciało, stworzyła wszystkie jego narządy i kazała sercu bić, najlepiej zdoła uleczyć własne dzieło. Wszak stare przysłowie powiada: Lekarz opatrzy, Bóg wyleczy".
Źródło: Potęga podświadomości, Joseph Murphy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz