wtorek, 10 stycznia 2012

I ankieta (jaką ocenę miałeś z biologii)

Wyniki ankiety są bardzo zadowalające. Aż 24 osoby miało z biologii szóstkę. Osobiście nigdy takiej oceny nie miałem. W gimnazjum ledwo co wyszedłem na czwórkę, no a teraz w liceum piątka. Łatwiejszy poziom. Ale też więcej się uczę.

Przejdźmy dalej. 36 piątek czyli 29% osób które wypełniło ankietę. Razem z szóstką daje to około 50 procent, myślę, że to dobry wynik, zważając, że 30 procent ma czwórkę. Natomiast tylko 19 % dwóje i trójkę.

Oceny niedostatecznej nie umieściłem w ankiecie, ponieważ uznałem, że takie osoby nie wchodzą lub w małym stopniu interesują się tym blogiem.

Pozdrawiam i dziękuję za wypełnienie ankiety. Moje gg: 5279684

3 komentarze:

  1. Możliwe, że głosowały roboty a nie ludzie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, ja mam czwórkę. Coś ze mną nie tak? xd Ale w tym półroczu powalczę o 5 ;D
    Zaś z gimnazjum wychodziłam z oceną celującą - 97% całego materiału(zamiast ocen mieliśmy punkty.
    Agaa,

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwórka to dobra ocena ;D

    Ja też w gimnazjum miałem punkty :P

    OdpowiedzUsuń